katyi-blog

ik ben een hongaarse in belgië.

Friss topikok

  • Én, a Mesélő: Hm.. rég jártam erre, és lám pont most egy bejegyzés.. Tartsd életben a meséidet Katicka, a mesék... (2010.04.01. 18:29) nincs befejezés
  • katicka: @katicka: bella mesél majd helyettem is, remélem.:) (2010.02.24. 22:14) pesten esik a hó
  • Skot Bella: azt mondja "szólj hozzá", de ehhez nehezen lehet... (2010.02.06. 12:15) utolsó nap
  • Skot Bella: ja igen, és ha már pszin... Ha megbuksz a vizsgán, arról csakis Zimbi cimbi tehet, aki szart eljön... (2010.02.01. 21:41) utolsók
  • Én, a Mesélő: @Skot Bella: Úgy látszik a skót versek fordítása tompattyíja zagyadat, bélám.. :) (2010.01.29. 21:44) poszt a közönségnek.

Linkblog

international study conference

2009.11.28. 16:28 | katicka | Szólj hozzá!

avagy az elmúlt hetem. pontokban.

  • már az utazás alatt bőrig áztunk, pedig csak egyszer kellett átszállni
  • egy kasterle nevű helyen voltunk - egy erdőben
  • több házban szállásoltak el minket (kb 5), a házak között olyan 5 perc sétányi távolság volt, világítás természetesen egy erdőben nincs, úgyhogy éjjel elég izgis volt pl. hazamenni (főleg amikor három csoporttársam kitalálta, hogy követnek minket, és egyszer csak előugrottak a dzsungelből, hah)
  • egész héten esett az eső, ennek volt egy számomra kedves és egy rossz következménye:
  1. végig gumicsizmában nyomultam és esernyővel jártam keltem (egy idő után már akkor is, ha éppen nem esett - rájöttem ugyanis, hogy teljesen mindegy, hogy csukott vagy nyitott állapotban tartom)
  2. jópáran megbetegedtek. pl. anettnak haza is kellett mennie, mert ő meg elkapott vmi influenzát, a tábor végére kb mindenki köhögött, orrot fújt, stb.
  • levágtam Mariann haját is, és azóta jifko is megkért, hogy vágjam le az ővét is :)
  • sok-sok műhelymunkán vehettünk részt, volt ami nagyon szupcsi, volt, ami uncsi volt.
  • esténként különböző szociális programokkal szórakoztattak minket, vagy mi magyunkat: táncház, filmnézés, buli.
  • két este pultoslánykodtam, és nagggyon élveztem.:) érdekes élmény volt angolul fejben számolni..
  • elmentünk páran egy intézménylátogatásra, egy ilyen nevelőotthon szerű intézménybe. nem írok róla sokat, bár tudnék, mert nagyon komoly volt, csak annyit, hogy az ott lakó 80 gyerekre 6 azaz hat pszichológus jut!!!
  • megismerhettük jifko, a bolgár fiú másik hangját. mert azt már ugye írtam, hogy neki nagyon magas hangja van. no de van neki egy nagyon mély is, amit ugyanolyan könnyedséggel használ. hihetetlen az a változás, amit "csak" a hangja okoz. (azért nem a mélyet használja amúgy, mert ijesztőnek találja)
  • és ha már szó esett a hangokról, nem tudom említés nélkül hagyni a színeket: gyönyörű ősz volt az erdőben, és még soha nem láttam olyan zöld színt, mint amilyen a szomszédos mező volt. a képek azért nem adják vissza teljesen a valóságot, de nézzétek meg.

no mára ennyi. most tanulok. pusszanat!

A bejegyzés trackback címe:

https://katyi.blog.hu/api/trackback/id/tr991558912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása