katyi-blog

ik ben een hongaarse in belgië.

Friss topikok

  • Én, a Mesélő: Hm.. rég jártam erre, és lám pont most egy bejegyzés.. Tartsd életben a meséidet Katicka, a mesék... (2010.04.01. 18:29) nincs befejezés
  • katicka: @katicka: bella mesél majd helyettem is, remélem.:) (2010.02.24. 22:14) pesten esik a hó
  • Skot Bella: azt mondja "szólj hozzá", de ehhez nehezen lehet... (2010.02.06. 12:15) utolsó nap
  • Skot Bella: ja igen, és ha már pszin... Ha megbuksz a vizsgán, arról csakis Zimbi cimbi tehet, aki szart eljön... (2010.02.01. 21:41) utolsók
  • Én, a Mesélő: @Skot Bella: Úgy látszik a skót versek fordítása tompattyíja zagyadat, bélám.. :) (2010.01.29. 21:44) poszt a közönségnek.

Linkblog

hírek

2010.01.07. 00:32 | katicka | Szólj hozzá!

elolvadt az a kevéske hó is.

két nap után kidugult a fülem, ami 11000 m magasban bedugult.

elég hamar visszaszoktam az itt-hez (pl. a szelektív hulladékgyűjtéshez, mohamed néha, és ugyan csak rövid ideig, de nagyon hangosan szóló zenéjéhez, ahhoz, hogy állandóan levágódik a biztosíték és ezért állandóan le kell menni a pincébe...)

meg vagyok fázva, mert mocskosul hideg van a házban. még nem adtam vissza a régi radiátoromat, úgyhogy most két radiátorral fűtök, amióta itt vagyok, foghagymát eszem minden nap (el sem merem képzelni, milyen lehet nem bedugult orral beleszagolni a szobámba), mézes citromos teát iszom, amitől már lassan herótom lesz, pedig csomó fajta van itthon, vitamint szedek, néha még egy neocitrant is megiszom, sőt, amíg volt, pálinkával is gargarizáltam. de nem nagyon vagyok jobban.

pálinka már nincs, mert ma megittuk. visszajött anett is, és szerveztem neki egy picike meglepi szülinapi "bulit" a konyhába. itt voltunk 7-en, főztem nekik egy levest, énekeltünk, amikor megérkezett a kisasszony. nem is akárhogy: magyarul! megtanítottam a kedves külföldi barátainknak a "boldog szülinapot" kezdetű (és folytatású) nótát, szóval szupcsi volt.

sikerült a dutch vizsgám, bár ezt már sokan tudjátok.

most a pénteki vizsgámra készülök, de közben még egy leadandót is kell írnom péntekre, és hát nem állok valami jól. most ennek ellenére nagyon nyugodt vagyok, de néha iszonyúan tudok stresszelni a dolgon. jövő hét csütörtökig 3 vizsgát letudok, ha minden összejön, addig meg remélem kibírom valahogy. szorítsatok nagyon! jajj.

A bejegyzés trackback címe:

https://katyi.blog.hu/api/trackback/id/tr581653122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása