katyi-blog

ik ben een hongaarse in belgië.

Friss topikok

  • Én, a Mesélő: Hm.. rég jártam erre, és lám pont most egy bejegyzés.. Tartsd életben a meséidet Katicka, a mesék... (2010.04.01. 18:29) nincs befejezés
  • katicka: @katicka: bella mesél majd helyettem is, remélem.:) (2010.02.24. 22:14) pesten esik a hó
  • Skot Bella: azt mondja "szólj hozzá", de ehhez nehezen lehet... (2010.02.06. 12:15) utolsó nap
  • Skot Bella: ja igen, és ha már pszin... Ha megbuksz a vizsgán, arról csakis Zimbi cimbi tehet, aki szart eljön... (2010.02.01. 21:41) utolsók
  • Én, a Mesélő: @Skot Bella: Úgy látszik a skót versek fordítása tompattyíja zagyadat, bélám.. :) (2010.01.29. 21:44) poszt a közönségnek.

Linkblog

nincs befejezés

2010.03.31. 20:53 | katicka | 1 komment

igértem, hogy még megírom, mi volt utolsó héten kint antwerpenben, hogy kerek legyen a történet. megírom. de most hétvégén rájöttem, hogy nem ettől lesz kerek a történet, mert ennek a mesének nincs vége. mert ezeknek a barátságoknak nincs végük, és ezek életben tartják a mesét.

szóval folytatom. de csak ezt a történetet, az életemnek ezt a szálát. és immáron csak úgy, magamnak.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://katyi.blog.hu/api/trackback/id/tr451885174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Én, a Mesélő 2010.04.01. 18:29:42

Hm.. rég jártam erre, és lám pont most egy bejegyzés..

Tartsd életben a meséidet Katicka, a mesék fontosak..

A Mesélő
süti beállítások módosítása