katyi-blog

ik ben een hongaarse in belgië.

Friss topikok

  • Én, a Mesélő: Hm.. rég jártam erre, és lám pont most egy bejegyzés.. Tartsd életben a meséidet Katicka, a mesék... (2010.04.01. 18:29) nincs befejezés
  • katicka: @katicka: bella mesél majd helyettem is, remélem.:) (2010.02.24. 22:14) pesten esik a hó
  • Skot Bella: azt mondja "szólj hozzá", de ehhez nehezen lehet... (2010.02.06. 12:15) utolsó nap
  • Skot Bella: ja igen, és ha már pszin... Ha megbuksz a vizsgán, arról csakis Zimbi cimbi tehet, aki szart eljön... (2010.02.01. 21:41) utolsók
  • Én, a Mesélő: @Skot Bella: Úgy látszik a skót versek fordítása tompattyíja zagyadat, bélám.. :) (2010.01.29. 21:44) poszt a közönségnek.

Linkblog

flu

2009.10.31. 15:13 | katicka | Szólj hozzá!

drága barátnőim elmentek, ezután én rendes diák módjára beültem órára. ott gyakorlatilag néhány percen belül olyan szarul lettem, hogy igazából fel sem fogtam, mit mesél a néni, aki az órát tartotta. belázasodtam, köhögtem, és kedves anett azzal ijesztegetett, hogy h1n1-em van, biztosan. óra után kaptam póréhagyma krémlevest és teát, ami tuti jót tett, bár ezt akkor még annyira nem éreztem.

tegnap, ugyan már kicsit jobban voltam, de úgy döntöttem, hogy elmegyek orvoshoz, mert hétfőn szünnap lesz, és ha vmi komolyabb, akkor neccesebb azért orvoshoz menni hétvégén, meg ünnepnapon. úgyhogy felhívtam egér doktorurat :) és kértem egy időpontot. bár délután már elgondolkoztam rajta, hogy mégsem megyek el, de ha már időpontom volt, akkor azért mégiscsak kellene..

nincs komolyabb bajom, csak influenza, ami nem is meglepő, mert körülöttem kb. mindenki az. kaptam vmi szirupot, meg új orrspayt, ami nem ér semmit, és ezért az egész procedúráért egy vagyont fizettem, amiből majd' két hétig éltem volna.. nem baj, úgysem árt, ha egy kicsit koplalok, hehe :)

A bejegyzés trackback címe:

https://katyi.blog.hu/api/trackback/id/tr651488993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása