katyi-blog

ik ben een hongaarse in belgië.

Friss topikok

  • Én, a Mesélő: Hm.. rég jártam erre, és lám pont most egy bejegyzés.. Tartsd életben a meséidet Katicka, a mesék... (2010.04.01. 18:29) nincs befejezés
  • katicka: @katicka: bella mesél majd helyettem is, remélem.:) (2010.02.24. 22:14) pesten esik a hó
  • Skot Bella: azt mondja "szólj hozzá", de ehhez nehezen lehet... (2010.02.06. 12:15) utolsó nap
  • Skot Bella: ja igen, és ha már pszin... Ha megbuksz a vizsgán, arról csakis Zimbi cimbi tehet, aki szart eljön... (2010.02.01. 21:41) utolsók
  • Én, a Mesélő: @Skot Bella: Úgy látszik a skót versek fordítása tompattyíja zagyadat, bélám.. :) (2010.01.29. 21:44) poszt a közönségnek.

Linkblog

halloween, meglepi-zsófi, új album, népdalolás

2009.11.03. 21:24 | katicka | 9 komment

ugyan már magyarországon is szinte mindenki halloweenezik, de itt sokkal nagyobb feneket kerítenek ennek az egésznek. már hetek óta mindenhol tökök vannak, meg boszik, meg ilyesmik, amik a halloweennal járnak. természetesen buliztunk is, és jól be is öltöztünk. mivel nekem a fészbúk azt dobta, hogy vámpír vagyok, vámpírnak készültem. de nem volt túl jó a műfogam, és anélkül annyira nem volt egyértelmű a jelmez, és azt mondták, hogy olyan boszis vagyok, úgyhogy ilyen vámpír-boszi voltam. előtte anették szellemkastélyában gyűltünk, és nagyon klassz jelmezes fényképeket csináltunk. de nem mutatom meg őket. ez a bosszú, amiért nem kommenteltek. így nem olyan izgi blogot írni ám!

halloween másnapján kedvenc evezős társam, alias t. d. zsófia felhívott, hogy jönnek. és jöttek.:) hármacskánn geralddal (így írják?), és lucyval. lucy itt maradt, ő hohé párja. mert eddig is megvolt a gyanúm, hogy hohé fiú, de mostanra már biztos vagyok benne. és azt hiszem bejönnek egymásnak. nem is csodálom, hohé gyönyörű, nagy, erős, mondhatni daliás, lucy pedig olyan kis bimbózó szépség.:)

a régi szép idők emlékére meglátogattul a de muzet és a de vagantot. ittunk jenevert (rózsa ízűt - pfuj, süti krémeset és mandarint), és megkóstoltuk a kopot (?), ami gyakorlatilag vagdalthús.

énekeltünk az utcán még azt mondjákot.:) (ez még elő fog kerülni ebben a bejegyzésben.) olyan spontán találka volt ez, és éppen ettől csudijó.:))

betelt a picasa albumom, úgyhogy már elkezdtem megalkotni a következőt, csak képek nincsenek még fent, a címe pedig: picasaweb.google.com/tocika862. remélem rájöttetek a logikájára, hogy ez a második tocika86 album, csak hogy ne kelljen olyan sokmindent megjegyezni.:)

és a népdalolás. ma volt a közös magyar ebéd megint (a magyarul tanuló diákokkal), és felvetettem, hogy a magyar héten népdalolni is lehetne, és én szívesen tanítanék nekik népdalokat. részleteket még kitaláljuk, de tetszett nekik az ötlet.:) bár egyelőre még nem nagyon van hangom, de dec. elejéig azért még van idő.:) és egyelőre még csak egy dalt találtam ki, amit meg szeretnék nekik tanítani, az pedig a "még azt mondják, ez se szép, az se szép..." :D

holnap megyünk brüsszelbe, hurrá!

A bejegyzés trackback címe:

https://katyi.blog.hu/api/trackback/id/tr11497065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

duli-fuli 2009.11.04. 11:48:27

hohé:) mint én?:P
na muti azokat a képeket : )

duli-fuli 2009.11.04. 11:49:32

ki vagy pillangó? ép rólad olvasok egy könyvet:) de tényleg.

duli-fuli 2009.11.04. 11:50:22

na már van 3 komment.
tényleg megérdemli a nagyközönség azokat a képeket.....

mosolypötty 2009.11.04. 17:38:34

Ne hisztizz,h nem kommentelünk! A blogot sem jó úgy olvasgatni,h sokáig nem kerül föl új sztori! ;)
pussszantlak

katicka 2009.11.04. 18:28:00

@duli-fuli: a képeket csekkold le facebookon ;)

katicka 2009.11.04. 21:43:21

@duli-fuli: na jó, egyet feltöltök ide is :)

Pillangooo 2009.11.05. 00:02:18

az jo:) aniko volnek..
katas, csatlakozom ahhoz h ne hiszteriazz. nekem anno pl alig kommenteltel ;PPPPPPP vaditoak ezek a kepek, nem semmi a helyszin... bar nekem neha inkabb egy szineszi karrierrol ahitozo oromlanynak tunsz egyiken masikon ;ppppp luv kusjes

Csillumillu 2009.11.09. 09:12:40

Így igaz, kommentelni nem olyan könnyű, nehéz néha mit reflektálni...:P Csak olvassa az ember és örül, hogy van mit olvasnia:D

Ps. kár hogy nem találkoztunk Zsófiékkal:)

katicka 2009.11.10. 21:10:50

ma drágáim, akkor kijavítom önmagam, nem kell, hogy kommenteljétek azt, ami velem történik, csak adjatok magatokról életjelet, mert nekem igazából az hiányzik! bár ezt mostanában teszitek, úgyhogy boldog vagyok!:)
süti beállítások módosítása