katyi-blog

ik ben een hongaarse in belgië.

Friss topikok

  • Én, a Mesélő: Hm.. rég jártam erre, és lám pont most egy bejegyzés.. Tartsd életben a meséidet Katicka, a mesék... (2010.04.01. 18:29) nincs befejezés
  • katicka: @katicka: bella mesél majd helyettem is, remélem.:) (2010.02.24. 22:14) pesten esik a hó
  • Skot Bella: azt mondja "szólj hozzá", de ehhez nehezen lehet... (2010.02.06. 12:15) utolsó nap
  • Skot Bella: ja igen, és ha már pszin... Ha megbuksz a vizsgán, arról csakis Zimbi cimbi tehet, aki szart eljön... (2010.02.01. 21:41) utolsók
  • Én, a Mesélő: @Skot Bella: Úgy látszik a skót versek fordítása tompattyíja zagyadat, bélám.. :) (2010.01.29. 21:44) poszt a közönségnek.

Linkblog

első látogatóim - apukám és anyukám :)

2009.10.31. 14:42 | katicka | Szólj hozzá!

még dutchra sem mentem, mert nekik valahogy sikerül elérniük egy órával korábban induló vonatot charleroi-ból, fogalmam sincs, hogy csinálták. furcsa érzés volt meglátni őket itt, a leggyönyörűbb pályaudvaron, ahol ők először voltak, és amelynek a közelében én már két hónapja lakom. mondhatnám élek, de ez egy kicsit hatásvadász kifejezés. bár így van. nagyon izgatott voltam. (amúgy tök fura, mert itt sehol nincs kirakva info az érkező vonatokról, ezt úgy kell megkérdezni, és mindig furcsálják is..)

olyan sok mindent hoztak, hogy hárman kellettünk, hogy idehozzuk a hotelből.:) háziszalámit, mézes pálinkát (házit, persze), mama vaníliáskiflijét (egy cipős doboznyit), kb. 2 kiló mandulát, újságokat, a csizmámat, télikabátot, ruhákat, szóval csupa-csupa nagyon szupijó dolgot.:)

sok-sok klassz dolgot csináltunk együtt ezalatt a néhány nap alatt, és összességében szerintem igen tartalmas időt töltöttünk együtt. csak ízelítőül néhány megmozdulás: sétálgattunk, lovas kocsikáztunk a városban, ebédeltünk közösen a barátaimmal, elmentünk a de vagant-ba jenevert inni, főztem nekik kagylót, elmentünk brüsszelbe megnéztük az atomiumot, a pisilő kisfiút, tereket, épületeket, találkoztunk bartók béla szobrával, majd újra antwerpenben hihetetlenül finom hal és rák-tálat ettünk, piacoltunk, frityeszeztünk, söröztünk, én rendíthetetlenül dutchul próbáltam rendelni mindenhol, több, kevesebb sikerrel, beszélgettünk, nevettünk… úgy gondolom tetszett nekik. nekik is.

 

(fényképek megtekinthetők a már ismert címen.:))

A bejegyzés trackback címe:

https://katyi.blog.hu/api/trackback/id/tr201488925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása