katyi-blog

ik ben een hongaarse in belgië.

Friss topikok

  • Én, a Mesélő: Hm.. rég jártam erre, és lám pont most egy bejegyzés.. Tartsd életben a meséidet Katicka, a mesék... (2010.04.01. 18:29) nincs befejezés
  • katicka: @katicka: bella mesél majd helyettem is, remélem.:) (2010.02.24. 22:14) pesten esik a hó
  • Skot Bella: azt mondja "szólj hozzá", de ehhez nehezen lehet... (2010.02.06. 12:15) utolsó nap
  • Skot Bella: ja igen, és ha már pszin... Ha megbuksz a vizsgán, arról csakis Zimbi cimbi tehet, aki szart eljön... (2010.02.01. 21:41) utolsók
  • Én, a Mesélő: @Skot Bella: Úgy látszik a skót versek fordítása tompattyíja zagyadat, bélám.. :) (2010.01.29. 21:44) poszt a közönségnek.

Linkblog

sok mindent írhatnék..

2009.10.01. 23:11 | katicka | Szólj hozzá!

de nem fogok, mert már igencsak aldunom kellene. holnap ugyanis megyünk hollandiába, és így igencsak korám kell kelni. azt még nem tudjuk, hol alszunk, pontosan hova megyünk, csak körvonalas terveink vannak. de jó lesz.:)

aztán majd írok egy jó kis beszámolót erről is, meg amúgy a hétről.

most mostam fogat, de még így is érzem, milyen foghagyma szagom van.:) ilyet nem éreztem vizsgaidőszak óta.:D van itt egy magyar lány, zita, aki amúgy hivatásos szakács, csak tanul mást is, és ő csinált foghagymás-sajtos melegszendvicset. huh, de jó is volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://katyi.blog.hu/api/trackback/id/tr651421911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása