katyi-blog

ik ben een hongaarse in belgië.

Friss topikok

  • Én, a Mesélő: Hm.. rég jártam erre, és lám pont most egy bejegyzés.. Tartsd életben a meséidet Katicka, a mesék... (2010.04.01. 18:29) nincs befejezés
  • katicka: @katicka: bella mesél majd helyettem is, remélem.:) (2010.02.24. 22:14) pesten esik a hó
  • Skot Bella: azt mondja "szólj hozzá", de ehhez nehezen lehet... (2010.02.06. 12:15) utolsó nap
  • Skot Bella: ja igen, és ha már pszin... Ha megbuksz a vizsgán, arról csakis Zimbi cimbi tehet, aki szart eljön... (2010.02.01. 21:41) utolsók
  • Én, a Mesélő: @Skot Bella: Úgy látszik a skót versek fordítása tompattyíja zagyadat, bélám.. :) (2010.01.29. 21:44) poszt a közönségnek.

Linkblog

csupa csuda :)

2009.09.03. 17:01 | katicka | 4 komment

idorendben.

miutan az utolso bejegyzest megirtam, elmentem, es vettem belga sim-kartyat. innentol kezdve ezt a telot hordom magamnal, ugyhogy ha vkinek surgosen kellek, ezen lehet hivni. (0470582210 es a belga elohivo asszem 0032, de ebben nem vagyok bizti, minden esetre ekkor asszem el kell hagyni a szamom elejerol a 0-t) a masik telomat is csekkolni fogom persze, de csak ha otthon vagyok.

ezutan beszeltem apaval meg anyaval skype-on, mert talaltam egy egesz korrekt internetezo helyet, lehet sajatom nem is lesz (legalabb is akkor nem, ha nekem kell ezutan is rohangalnom), de ezzel csak annyit akarok mondani, hogy tok jol mukszik, ugyhogy ha vki nagyon kivancsi ram, egyeztetunk egy idopontot, es tudunk dumcsizni kicsit.:) komolyan, tok jo lenne!!

ezutan hazamentem, bekoszontem mohamednek a konyhaba, aki eppen fozicskezett, o meg mondta, maradjak ott vele beszelgetni. es tok jot beszelgettunk! mert en nem tudom, miert van ez, de most mar tenyleg klasszisokkal jobban beszel angolul, mint mult heten. na jo, azert a mutogatas es az egyeb nyelvek hasznalata eleg gyakori a kommunikacionkban. csomot meselt afrikarol. es tok komoly, o most fog eloszor latni havat, ami persze evidens, hiszen gineaban nem esik a ho, de belegondolni olyan fura. mondta, hogy hozott fenykepezogepet, hogy meg tudja mutatni anyukajanak.:) jo gyerek.

tegnap voltunk buggeben. meg mindig ugyanolyan szep! a legtobbet ket torok lannyal voltam egyutt, meg anettal (a masik ket magyar lany nem tudott jonni), akik nem hordanak kendot meg ilyesmi, ugyhogy eloszor meg is lepodtem, hogy ok a torokok? en meg a sztereotipiak, hoj.

elmentunk a csokimuzeumba, ami az elvarasaimhoz kepest meglehetosen unalmas volt. egy allomas tetszett, ahol egy noci megmutatta, hogy is keszul a csoki. de a tortenelme nem tulzottan erdekfeszito.

minden esetre meg tuti vissza fogunk menni, mert nem masztunk fel a nagy toronyba, aminek nem jut eszembe a neve.

huh, most mennem kell, mert zarnak, nemsokara folytatom.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://katyi.blog.hu/api/trackback/id/tr781358080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MazsiBobi//WheyHoLetsGo · http://wheyholetsgo.blog.hu/ 2009.09.03. 20:29:47

De lehetett azért csokit kóstolni, ugye? :o

a_lakótárs 2009.09.03. 23:52:44

Hozz megint csokiiiit!:)
Dáma ma túltett önmagán. Csukott ablaknál, füldugóval tisztán értettem, hogy mit néz reggel. Hülye picsa...

katicka 2009.09.04. 13:06:34

@Rékkka: hat az 5 euro kifizetese utan egy 2 euro nagysagu csokitallert kaptunk, meg meg egyet akkor, amikor a bemutato volt a csoki kesziteserol. szoval csak annyi, hogy felcsigazzanak. ugyhogy miutan hazaertem megettem annak a tabla boci csokinak a felet, amit toletek kaptam.:)))

MSH 2009.09.05. 19:32:31

"es tok komoly, o most fog eloszor latni havat, ami persze evidens, hiszen gineaban nem esik a ho, de belegondolni olyan fura. "
NYILVÁN.
:D
süti beállítások módosítása