katyi-blog

ik ben een hongaarse in belgië.

Friss topikok

  • Én, a Mesélő: Hm.. rég jártam erre, és lám pont most egy bejegyzés.. Tartsd életben a meséidet Katicka, a mesék... (2010.04.01. 18:29) nincs befejezés
  • katicka: @katicka: bella mesél majd helyettem is, remélem.:) (2010.02.24. 22:14) pesten esik a hó
  • Skot Bella: azt mondja "szólj hozzá", de ehhez nehezen lehet... (2010.02.06. 12:15) utolsó nap
  • Skot Bella: ja igen, és ha már pszin... Ha megbuksz a vizsgán, arról csakis Zimbi cimbi tehet, aki szart eljön... (2010.02.01. 21:41) utolsók
  • Én, a Mesélő: @Skot Bella: Úgy látszik a skót versek fordítása tompattyíja zagyadat, bélám.. :) (2010.01.29. 21:44) poszt a közönségnek.

Linkblog

pontok innen

2009.09.23. 12:59 | katicka | 2 komment

azt el is felejtettem írne nektek, hogy még a dutch alatt egy napig logopédus foglalkozott velünk. el sem hiszitek, milyen perfekt kiejtésem van.;)

már jó régóta figyelem, és most eljutottam odáig, hogy megosztom veletek: itt egy kicsit másképp működnek a forgalmi jelzőlámpák.:) a piros és a zöld itt is megvan. a sárga is, amikor zöldről vált pirosra, viszont kimarad a pirosról zödre váltás között a piros-sárga kombó. és a gyalogos és bicajos lámpáknál nincs villogó rész.

amióta utoljára írtam, volt

  • szuperül sikerült welcome-partink, ahol megkérdezték, hogy amerikai vagyok-e (:D)
  • egy kicsit hosszú, egy nagyon-nagyon-nagyon hosszú, és egy közepesen hosszú órám, a következő néhány sort csak az olvassa el, akit érdekel, hogy mik is voltak ezek. a kicsit hosszú volt az interculturality and the european union, ahol a cím első részéről volt most szó. élveztem amúgy, de az óra végére mocskosul lefáradt az agyam. ami még semmi nem volt ahhoz képest, ami azután jött: behavioural problems. adhd és tsai, mindez 4 órán keresztül. uff.. de amúgy tényleg jó volt, néztünk egy részt egy filmből (l'enfant), kiváncsi vagyok az egészre. aztán ma volt hrm óra. ezzel az utóbbi kettővel csak az a baj, hogy nagyon korán kezdődnek, ás a behav. pb-s ráadásul pénteken lesz..:S amúgy az is jó ezeknél az óráknál, hogy mindegyiknél kell vmi csoportmunkás cuccot leadni. (ebben persze a csoport a jó, nem a leadás)
  • egy mozi-estünk, ahol a "midenidők legjobban sikerült flamand filmjét" néztük meg (loft). amúgy tényleg jó volt, csak kissé megeröltető volt a flamand nyelvű filmet angol felirattal megérteni, de nagyjából azért ment. vicces volt, hogy leültem két csávó mellé, és nem igazán értettem, hogy hogy lehet az, hogy fél órát késtünk, és még mindig nem kezdték el a filmet, hát megkérdeztem (meg azt is, hogy mit is fogunk nézni, mert igazából fogalmam sem volt), elkezdtünk csacsogni, s mellettem egy idő után mariann (ő az egyik magyar lányka) megkérdezte, hogy mi is van most, mondom neki, és az egyik csávó kiegészíti, amit mondtam. magyarul persze. iszonyú sok magyar van itt!!
  • egy kezdeményezésem, hogy kórusos legyek itt is.:)

 

egyéb - nekem igen fontos - dolgok:

  • megszaporodtak a szülinapi képeslapjaim a falamon, aminek látványa meleg boldogsággal önt el:)
  • kalandvágyó cicáim visszatértek a fülembe, miután felfedezték az orczy-tó mélységeit
  • egyre többet merek beszélni angolul, nagyjából leküzdöttem a nagy félelmeimet, gátlásaimt.:) e nyelv nem nem mekeg, de szeretem, s ez remek. hehe.:)
  • teljesen nem normális emberekkel vagyok körülvéve. tényleg. még szerencse..:)

 

na puszik, megyek, vár a fotó múzeum.

A bejegyzés trackback címe:

https://katyi.blog.hu/api/trackback/id/tr861401623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mosolypötty 2009.09.23. 22:56:56

Merre kalandoztak azok a rendetlen macskák???

katicka 2009.09.27. 20:07:14

@mosolypötty: hát tudod, úgy gondolták, hogy követik a gazdájukat az orczy tóba...
süti beállítások módosítása