katyi-blog

ik ben een hongaarse in belgië.

Friss topikok

  • Én, a Mesélő: Hm.. rég jártam erre, és lám pont most egy bejegyzés.. Tartsd életben a meséidet Katicka, a mesék... (2010.04.01. 18:29) nincs befejezés
  • katicka: @katicka: bella mesél majd helyettem is, remélem.:) (2010.02.24. 22:14) pesten esik a hó
  • Skot Bella: azt mondja "szólj hozzá", de ehhez nehezen lehet... (2010.02.06. 12:15) utolsó nap
  • Skot Bella: ja igen, és ha már pszin... Ha megbuksz a vizsgán, arról csakis Zimbi cimbi tehet, aki szart eljön... (2010.02.01. 21:41) utolsók
  • Én, a Mesélő: @Skot Bella: Úgy látszik a skót versek fordítása tompattyíja zagyadat, bélám.. :) (2010.01.29. 21:44) poszt a közönségnek.

Linkblog

minden kezdet nehez..

2009.08.30. 15:53 | katicka | 9 komment

ma reggel felkeltunk, davidek osszekeszulodtek, es elindultunk, hogy felrakjam oket a vonatra. vartunk jo sokat, mert eleg hamar kint voltunk, de ido kozben kiderult, hogy baleset tortent brusszel es antwerpen kozott, igy gent fele kellett kerulniuk, es meg mindig ketseges, hogy elerik-e a repcsit.

amugy meg mindig nincs agynemum, meg egy csomo mindenem, es egyre idegesebb vagyok a holnap miatt (a legpontosabb kifejezes az lenne, hogy fosok..)

plane, most mar egyedul is vagyok, jajj..

mas lakotarsrol egyelore nem tudok. es mohamed sem talalkozott meg massal, legalabb is valoszinuleg ezt probalta elmondani, mar ha megertette, mit kerdeztem, ugyanis nem nagyon tud angolul - ezt nem tudom, irtam-e mar.

netem sincs meg, ugyhogy meg mindig ezzel a hmm.. erdekes billentyuzettel probalkozom, de mar tiszta elvonasi tuneteim vannak.

amugy pedig csomo mindent megneztunk a varosban, csinaltunk jo sok fotot, majd - ha lesz netem - felteszem oket.

kicsit osszeszedetlen bejegyzes lett ez, de most ilyen itt minden.

A bejegyzés trackback címe:

https://katyi.blog.hu/api/trackback/id/tr261348684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Skot Bella 2009.08.30. 21:11:43

Akkor Mohameddel édes kette most az élet? Activity party ezerrel? :) gondolom a billenytűzettel meg hasonló gondjaid lehetnek, mint nekem voltak az y és z betűkkel és az ékezethiányok és tsaik... Kitartás, meglásd egy-kettőre hozzászoksz és nehéz lesz majd visszaállni a normálra.
Az ottléttel kapcsolatban is hasonló a helyzet, mint a billenytűkkel! :)
CSók

MazsiBobi//WheyHoLetsGo · http://wheyholetsgo.blog.hu/ 2009.08.31. 08:38:01

Örülök, hogy csak kisebb nehézségek akadtak. Hú, nagyon jó lesz! :)
Továbbra is várjuk a friss bejegyzéseket. Köszi a linket! ;)
Puszi

Én, a Mesélő 2009.08.31. 11:26:17

A post első három szaváról egy Quimby nóta ugrik be: "Ma reggel felkeltem, wc-re indultam , így volt... " :) Igaza lehetett a híres XVI. századi mágusnak: "Ami, fent az lent, mindenhol a Quimby!"

Pillangooo 2009.08.31. 11:29:31

jo kis teljesen ertelmetlenul kesze kusza billenytyuzet belga specialitas:))) nekem nem volt eleg az 5 honap h megszokjam:))) ugyh csak hajra :)) hehehe:))) ennnniiiii sok soks frittyesssszzzzt!!!!:))) ah.... azert irigyellek am! hianyzik belgium...meg te is!!!!:))) pussz

Én, a Mesélő 2009.08.31. 11:58:27

@Pillangooo: dejó, most jöttem rá, ki a Pillangooo, hehh.. :)

Csillumillu 2009.09.01. 09:55:16

Hali!!

Noh most h mar visszajottunk a Bator Taborbol en is ezerrel a netre cuppantam:)) Szoval varjuk am a blogbejegyzest az elso sulinaprol, az agynemurol, az uj lakokrol (ha lesznek), kicsit tobbet Mohamedrol (activity party? Bella, micsoda otletek?!:)), es a fotokat is varjuk meg mindent!!:)

Sok sok sok puszi neked, es tenyleg egyel sok frityeszt, meg a panosban is!! (en vmelyik ejjel arrol almodtam h ott eszek:)) Cupp

Jah es h en is irjak vmit: van 12 halunk!!!!:) Orokbe fogadtuk ideiglenesen a bator tabor halait:DDD

katicka 2009.09.01. 13:19:41

jah, mohameddel edes kettesben vagyunk, neha talalkozunk, amikor foz:)
de tegnap vmiert sokkal jobban beszelt angolul, mint eddig, csak akkor meg siettem. furi.:)
mar ettem frityeszt is, meg panosos szenyot, meg a csoki meg a gofri visszavan. (asszem addig jo)

csill, ez tok komoly!!! es hol tartjatok oket, a kadban??? :DD

Skot Bella 2009.09.02. 00:03:37

@Csillumillu: Halak? Én most zsíroztam le (remélem, vette a célzást) az egyik kis ministráns fiúval, hogy mivel ő nagy gekkó tenyésztésbe fogott, ha hazaérek, kapok tőle egyet...
Na a szendvicsezőhöz meg annyi, hogy ma voltam egy állásajánlatot megnézni pont egy szendvicsezőben, de sajna nem volt jó az időpont!

Csillumillu 2009.09.02. 09:14:58

Noh a halak mindenki megnyugodhat egy akvariumban vannak a nappaliban az ulogarnitura/divany/nem jut eszembe a szo mogott... ugyhogy nyugi jo helyen vannak, meg ma is mindneki el, es mi is zuhanyzunk:) puszik

jaaaj a panos miatt irigyellek, de majd 25-29ig annyit eszek amennyitol megunom::D
süti beállítások módosítása