katyi-blog

ik ben een hongaarse in belgië.

Friss topikok

  • Én, a Mesélő: Hm.. rég jártam erre, és lám pont most egy bejegyzés.. Tartsd életben a meséidet Katicka, a mesék... (2010.04.01. 18:29) nincs befejezés
  • katicka: @katicka: bella mesél majd helyettem is, remélem.:) (2010.02.24. 22:14) pesten esik a hó
  • Skot Bella: azt mondja "szólj hozzá", de ehhez nehezen lehet... (2010.02.06. 12:15) utolsó nap
  • Skot Bella: ja igen, és ha már pszin... Ha megbuksz a vizsgán, arról csakis Zimbi cimbi tehet, aki szart eljön... (2010.02.01. 21:41) utolsók
  • Én, a Mesélő: @Skot Bella: Úgy látszik a skót versek fordítása tompattyíja zagyadat, bélám.. :) (2010.01.29. 21:44) poszt a közönségnek.

Linkblog

szülinap, vizsga, welcome

2009.09.19. 15:44 | katicka | 4 komment

igyekszem rövid lenni, mielőtt károly megint megszólja, hogy hosszúak a postjaim…:P amúgy ez a hét a vizsgák és a tanulás miatt tényleg nem volt olyan mozgalmas.

 

kedden este felhívott anya, és felköszöntött. reggel már zsófitól is kaptam egy üzit, na de anyának sikerült totál elbizonytalanítania, és kezdtem elhinni, hogy rosszul tudom, mikor van a szülinapom (pom-pom-pororo-pom:)).. de nem! 16-án!:) és aznap, amíg a mi csoportunk lelkesen gyakorolt a másnapi dutch vizsgára, a másik csoport megtanulta a belga boldog szülinapot éneket, és elénekelték nekem óra után.:) ooolyan jó volt!:)

du. megleptem magam egy újsággal (psychology today), és egy jóó nagy doboz csokival, és beültem egy kávézóba dutch-ot tanulni. elég hangulatos volt, főleg hogy kb. a főtéren ültem. este pedig még páran elmentünk sörözni egyet. visszafogott szülinapozás volt, de nekem tetszett!:)

 

csütörtökön szóbeli vizsga (nem volt nehéz, és kb. 2 perc volt az egész), pénteken írásbeli (na ez már nehezebb volt! de sztem nem lett rossz), és már végeztünk is a dutch-al. mondjuk folytatom, de azért olyan durva belegondolni, hogy így elment ez a 3 hét.

amúgy ezen a két napon olyan gyönyörű idő volt, mintha nyár közepe lett volna! csütörtök du. ki is mentünk a parkba tanulni.

 

tegnap volt a nagy welcome meeting a suliban. csomó leendő csoporttársammal találkoztam. hú, a bolgárok nagyon furák.:) a bolgár csávónak legalább egy oktávval magasabb hangja van az enyémnél!! én még ilyet nem hallottam, nagyon komoly!

este volt egy buli is, ahova csak későn mentünk be, mert tök nagy sor volt, és inkább elmentünk egy térre beszélgetni, inni, mászni (egy ilyen hálóra a játszótéren). a party annyira nem volt jó, mert túl kicsi volt a hely ahhoz, hogy táncizni lehessen, és túl hangos volt a zene ahhoz, hogy beszélgetni lehessen. úgyhogy csocsóztunk.:)

 

no mára ennyit.:)

 

csók belétek!

A bejegyzés trackback címe:

https://katyi.blog.hu/api/trackback/id/tr991392821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a_lakótárs 2009.09.20. 11:14:00

Húúú, mi tegnap jutottunk csak el odáig, hogy megünnepeljük a szülinapom. Ez nem volt visszafogott:) Rocktogonban voltunk. Előtte nap meg Morri2-ben pénteken. Rendet is rakok, hogy Dávidka ne a kupiba jöjjön haza. Én most megyek Bólyba.
Pusziii

Én, a Mesélő 2009.09.20. 23:21:55

Majdnem sikerült elküldenem Csonka András Ding-Dong dalának eredeti holland verzióját a dutch-ra való felkészülés segítségeként, de aztán mégse sikerült... na talán majd legköz..

Jól olvastam, elmentél SÖRÖZNI???? :)

Változik a világ

wave

katicka 2009.09.21. 12:38:42

@Én, a Mesélő: ha te azt tudnùd, hogy en mennyit sorozok itt! kb. mindn este...:) valtozik a vilag. a nyari fantacitromossorozes az erre valo felkeszules volt.:)

katicka 2009.09.21. 12:39:18

@a_lakótárs: reszleteket e-mailben szivesen fogadok, mar-mar kovetelek!!:)
süti beállítások módosítása